Wednesday, November 21, 2007

平凡日子

朋友,你知嘛?原來唔駛返工係真係好舒服,每日都自由自在咁過,喜歡食乜野就煮乜野,喜歡瞓覺就瞓覺,真係一個字形容~~正!!!我享受左呢個生活其實都係2個月度,但係已經好似好耐好耐,唔通我真係唔適合平凡,定係我與平凡還有一點距離呢?當我越想平平凡凡咁過,平凡就好似同我玩捉迷藏咁。
但係近排d同我一樣已休息既朋友,開始續一上班,當然我都係時候想想自己啦!到呢一刻,真係有份工來,我估都要嘗試下去in下喇!因為我相信一路等都未必有自己既心水工作。平凡既日子好快就過,我都係時候要正正經經去重新踏出社會喇!!!

Labels: ,

1 Comments:

At 22/11/07 4:55 PM, Anonymous Anonymous said...

努力呀...^.^

 

Post a Comment

<< Home