Thursday, October 11, 2007

開始執行李

今日又好似好d,但又好似有d頭痛,希望明天瞓醒就好番哂啦﹗
時間越來越近,d行李都執得七七八八,起碼要既野都入哂喼,除左有d係而家都要用既野。
明天就係最重要,星期五plan左要買一d需要既物品,去銀行攞加紙,仲要少少既港紙。
睇來真係冇時間,星期六仲要去公公家食飯。其實真係唔明,我都係自己去下旅行姐,攪乜咁鬼多野,都唔係我既野。探親都唔駛啦﹗又奶粉、又糖、又朱古力......
真係僧激死我呀﹗

Labels:

2 Comments:

At 12/10/07 4:27 AM, Anonymous Anonymous said...

Ah Kwan....

How are you?? How come u dont getting online lately??? i know u r really busy packing ga la =) wish u hve a safe trip and hve fun la ^_^ dont 4get getting online when u r over Toronto ar =) anyways i talk w/u when u r back to HONG KONG ...hey u can email me too ga !!!

Take care

ELAINE

 
At 13/10/07 9:42 AM, Anonymous Anonymous said...

時間真係快啊!
明天你要飛啦!
係度祝你:玩得開心d! 享受埋呢個長假期啦!
雖然無你想既人陪住你,哈哈!
喂喂,我地點樣先知你到左那邊啊?
點樣聯絡你啊? 俾我地放心d嘛!!!!

 

Post a Comment

<< Home