Tuesday, October 09, 2007

Kenny's D-day之板長壽司

生日係一個大日子,一定要食d想食既野。好在我同佢都係like日本野食既人,所以我毫揀左間又近又未食過既日本壽司店,就係<板長壽司>。(其實真係我自己想食咋,佢本來係想食.....哈哈!)
咁樣我地就去左淘大新開果間<板長壽司>,之前板前都未食過,但係網上面就好多評語話呢間<板長壽司>麻麻地,所以一開始都有唔係太大期望。當去到門日時,真係好多人排隊,一攞位我就話可以坐卡位,哈哈~估唔到即時有喎!入到去服務都ok,只不過添水就好慢,叫完佢又好忙,佢都好唔好意思,我都未試過可以飲到隻杯一滴水都冇。
等我想想食左d乜先:
4客 三文魚壽司
1客 燒三文魚壽司
1客 鰻魚壽司
1客 xx帶子壽司
1客 xx鰻魚壽司
1杯 親子(三文魚魚子紫菜飯)
1客 三文魚生春卷
1客 鰻魚生春卷
1客 中吞拿魚
1客 xx鮑魚軍艦
1個 綠茶冷麵
1客 炸魷魚x.....等(唔記得囉)都好似食左好多咁。

不過好快就係時間回家,因為主角明天要返工嘛﹗我都係乖乖咁俾人押返屋企。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home