Saturday, October 13, 2007

準備出發~加國之旅

wow~d行李都執得差不多,不過亞媽仲有野要買,我而家真係似走難。唔信~我一家會係機場影張出發照片,到時大家就知。雖然而家都未出發,不過今晚仲要去公公家食飯,之後返屋企要再執妥。相信再冇時間上網,到時希望去到加拿大安頓好後,就即刻可以上網見下d朋友啦﹗
哈哈~其實我都只係去旅行探親,不過真係好耐未試過離開香港咁耐。最重要係自己一個人,仲有張機票係一年期呀﹗如果真係有需要...唔知我會唔會真係一年先返呢???
為左今次加國之旅,我開左一個blog,到時大家就可以係果度知我既近況,當然係for而家睇到個blog既朋友啦﹗返到香港我先會再寫My Secret。

ALL MY BEST FRIENDS ,SEE U LATER! BYE!

加國之旅http://puraipleleencanadatrip.blogspot.com/

Labels: ,

1 Comments:

At 13/10/07 9:37 PM, Anonymous Anonymous said...

祝一路順風!
有機會的話,就盡情响(各方面)都享受下喇~

amui

 

Post a Comment

<< Home