Sunday, November 18, 2007

弟弟畢業了

今日星期日,約好左同細佬去影畢業相,當然都係polyu啦!
公公、舅父、媽媽、細佬同我12點先去飲茶,之後一齊搭車去polyu影相。其實一路上我都有同kenny聯絡,我希望去會出現(當然佢係極度不想見到我媽媽啦),我就叫佢幫我買個畢業公仔再來polyu會合我啦!!佢就係極不願意既心情下出現。我細佬見到個公仔就好開心啦!
係影杷過程中,我細佬撞到佢小學同學(係男性),原來佢地係一路有keep既,由用筆寫信,到用e-mail,好似唔止佢地兩人添,我覺得真係難得。就係咁樣,我同屋企人渡過左一日,係我同kenny既難得一日。
至於我細妹...哈...又去左日本玩囉!!!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home