Tuesday, January 31, 2006

初一初二行程

年初一,上左去我公公拜年,跟住當然係打下麻雀啦﹗勁~~~win左2百幾。不過付出既時間同精神都唔少呀﹗由下午4點至12點幾,真係好耐未試過咁長途戰囉。
年初二去睇戲,就係我抱好大期望既<<魔幻王國:獅子‧女巫‧魔衣櫥(The Chronicles of Narnia: The Lion The Witch and The Wardrobe)>>,唉~結果係睇到我隔離個人瞓左覺,我就...有d失望囉﹗之後佢就來我家拜年(仲有我d親戚),佢就開心,都有成$200進帳,我同佢都係估唔到既。到晚上,有個突然既約會,真係好正,好耐未試過同自己既朋友一齊飲下野,傾下計,聊下玩下。可惜太晚,又冇車接喎,就咁樣我就缺席喇﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home