Saturday, January 28, 2006

放年假前夕

昨日放工後,估唔到有人買左票等我睇戲,就係<<霍元甲(Fearless)>>。其實有種感覺都令我想左好耐,不過經過今次既驗證後,我可以肯定,原來我可能係好細膽呀﹗
唔知點解,每次我睇到一d埋身打鬥既場面,我都好驚好驚,行為怪異咁,要一手掩眼,另一隻手就抓實人地隻手,身體向下滑落到對腳頂住前面張chair,完全唔敢睇,連我都唔信自己係咁細膽。之前都有好多戲都有咁既感覺,<<King Kong >>、<<殺破狼 >>、<<拳霸>>...等等,有好多場面都係冇睇到。

睇完戲之後,就去左行花市,當然係觀塘啦﹗唉~d人唔會同我一齊去多人既地方迫呀﹗都好有收穫,就係財神帽喇﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home