Tuesday, January 17, 2006

一家賀生日

好耐都冇一家人係屋企食飯。上次都係係我亞公屋企,都唔係係自己屋企食。今日我亞媽叫左我同佢、細妹同佢男友、細佬一齊返屋企食飯,當係同我慶祝生日。不過估唔到返屋企食飯前,又要我去買醋、又要返油、又要買枱布...唉~~~真係有d唔開心,個細妹返到來食完飯,打下patpat就走人,都唔知係咪我生日。好在佢地都買左 Haagen-Dazs既朱古力火鍋上來。
另外,聽日就係我生日呀...不過我請唔到假,因為有個同事佢細妹結婚,就係咁俾佢請左假。好在第二日我都攞到...可以瞓下覺(人家靖唔到假,生日冇人陪)

5 Comments:

At 18/1/06 12:56 AM, Anonymous Anonymous said...

ah Kwan =)
HAPPY BIRTHDAY to YOU ar ^_^ Wish u hve a Wonderful Bday la....=)
Happy Birthday to U...
Happy Birthday to U...
Happy Birthday to ah kwan...
Happy Birthday to U...^o^
mwah mwah bday kiss hehe
Elaine

 
At 18/1/06 4:15 PM, Blogger Ryan said...

Happy Birthday!!!
I'll call you later!

 
At 18/1/06 10:13 PM, Blogger purpleaileen said...

thx's all my good friend =)

 
At 18/1/06 11:05 PM, Anonymous Anonymous said...

希望人越大....身越小....
呢個係我對你的生日願望...

 
At 18/1/06 11:15 PM, Blogger purpleaileen said...

Kurt,我好感動。
+_+ 你對我真係好好呀﹗

 

Post a Comment

<< Home