Thursday, December 22, 2005

完成了這個DIY美容班

唉﹗大家真係估佢唔到,甚麼DIY美容班,佢地講個D我都係識既。不過都好有得用下佢地D化妝品。今既係最後既一堂,真係SALE我野。好在,我地唔會咁俾佢地SALE到既。
其實最後呢兩堂都係學化妝同埋用佢地D化妝品,真係唔係我預期個學習。明明話最後個堂係學PARTY LOOK,點知咪又係普通野。
總結:
1~原來我幫人化妝都幾靚喎﹗
2~原來自己老左。
3~化妝品真係可以將醜女變靚女(有學員為証)。
4~俾人化妝係舒服過自己化。
5~做美容唔係一定係靚女。
6~自己真係要保養下。
.......仲有.........諗到先再寫

0 Comments:

Post a Comment

<< Home