Thursday, December 08, 2005

溫暖牌???

好多女人話織頸巾俾自己既另一半,就會令到他好開心。其實係咪真既呢?由細到大我同普通女仔一樣,學過織頸巾,不過真係從來都冇想過會織俾人。
哈哈﹗今次我都學人織下頸巾送俾人,雖然我唔知收個一個人開唔開心,不過係織既過程我自己就幾開心,幾有滿足感,就算織得好醜怪我自己都會好開心。唔好以為我真係咁開心呀﹗其實我都唔傷心過呀﹗有一日,我好努力咁織我既第一條頸巾,不過當我開始有少少成績既時候就,,,,俾我亞媽拆左............我真係喊左出來呀~~~
唔知男仔收到溫暖牌係咪真係會開心呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home