Monday, November 07, 2005

瑜珈班~與~距離

今日我上左第一堂既瑜珈班。
嘩﹗唔好講笑,個MISS真係好靚,身型又FIT,好夠高(高過我呀)。原來佢係做PART-TIME教YOGA,正職係PCCW既行政人員。WOW﹗正﹗估唔到落左堂之後,我同佢既緣份仲未完,又撞到佢男朋友接佢行街街,重點又出現,就係佢男朋友同佢好相襯呀,大家都係行政FEEL,男既....成熟穩重、又夠高、又一表斯文有禮、五官端正女既...斯文大方、友善開朗、人靚聲甜、高貴溫柔...正呀﹗

大家都係女性,點解會令我有咁大既距離感呢?
大家都有男朋友,點解個男朋友都係有咁大距離呢?
我完全明白乜野係"距離"

2 Comments:

At 7/11/05 11:58 PM, Blogger Ryan said...

凡事唔好剩係睇表面呀!
可能他們既黑暗面好得人驚呢!

 
At 8/11/05 9:16 PM, Blogger purpleaileen said...

咁又係...你講得0岩。

 

Post a Comment

<< Home