Saturday, November 12, 2005

信用咭~是令人煩惱的

我d信用咭都唔知做乜事,佢令我好煩惱呀﹗
上個月就唔知點解用唔到繳費聆,今個月又過唔到數。好在有人0錫番下,同佢一齊咁耐,終於第一次主動安排同我睇戲食飯。大家唔好以為咁普通,係我同佢拍拖既日子裡面,佢係第一次安排呀,唔駛問我,佢好叻仔呀,自己選擇到一套戲(當然係佢自己like啦),對佢來講已經係very good喇﹗希望佢繼續努力啦﹗
我係咪睇得好開呢?我相信咁樣想會令我開心好多好多...
其實今日我有一個發現,就係我本schedule book呀..原來每個月都有一句鼓勵既句子喎﹗今個月個句好0岩今日用「不要要求太完美,相信,人有缺點才可愛﹗」
咁想用後,今晚我會好好瞓喇﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home