Wednesday, November 30, 2005

美容師職業病???

今日上左第三堂美容班,到落堂時,有個叫做高級營業經理行過柩同我講:「可能係職業病啦﹗一見到你塊面有咁多雀斑、死皮...,我就好想幫你即刻清理哂。」我不知幾咁傷心,我夠知差啦,唔係來上堂做乜呀...但係我唔會白白地受傷既,我就答佢:「做你地尼行既老公咪一定好多野玩,淨係個塊面都日日都要俾你清。係咪係地鐵度見度個d女仔同d男仔係咁整塊面d暗瘡,d女仔一定係同你係同行囉﹗

1 Comments:

At 1/12/05 12:38 PM, Blogger Ryan said...

看女士們唇槍舌劍永遠是一種娛樂!

 

Post a Comment

<< Home