Monday, January 16, 2006

成功買了波鞋

今日係星期日,聽日一早又要返工,點解要揀今日擺酒呢?今日人家屋企要大掃除,我就要係企等人有時間陪我行街街,不過佢話無論點都會3點出來陪我,好在有做到,跟住我地就去左睇學車d資料,同埋睇我既波鞋,當然直落送埋我去荃灣飲啦﹗之後我就飲到10點就走囉。因為人家係旺角幫我搵波鞋(*),哈哈﹗又俾佢搵到喎,我咪即刻出去買啦﹗哈哈﹗仲有人送添呀﹗
*因為我想買個對波鞋由kwuntong至kln bay都冇我既碼,我為左對鞋都好唔開心,對波鞋係紫色嘛﹗

<----就係這對喇﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home