Saturday, January 21, 2006

跟我在一起的你,幸福嗎?


跟我在一起的你,幸福嗎?

我有很多事情想要問你。
跟我在一起的你,幸福嗎?
你還記不記得,我們認識那天的情景呢?
下次放假,你想去什麼地方走走?
今晚的晚餐,你想吃什麼菜色?
我好想認識小時候的你,
如果,我們邂逅在那個年紀,
我們還會變成現在這樣子嗎?
有這麼多問不完的問題,
是不是因為我太太太喜歡你?

就係這本書,每次我俾人激親,我就會想起這本書,因為睇完之後,會令我開心番。所以我叫人家係我生日既時間搵到本書出來送俾我,當然佢係搵既過程係好困難(因為佢冇腦嘛),不過經過我用心既指導同提示下,佢係成功咁搵到出來,同時能夠係生日個日送俾我。 wow~~今年既生日,我成功自製了這個驚喜俾自己,係咪好surprise呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home