Wednesday, January 18, 2006

我的生日

生日到喇,真係可惜請唔到假,瞓下都好啦﹗哈哈~唔緊要聽日有得放,聽日先瞓飽。
我今日成7點先放工,人家就係淘大等我(其實我想佢接我),原來佢去左書局搵一本我想佢買俾我既書,當然,到我去到佢都係搵唔到。唉~~於是我咪去搵,搵到就叫佢去個一個櫃到搵,佢最後都要搵左成15分鐘喎。不過搵到都算佢啦﹗跟住就去左鋸扒,鋸完就返屋企喇﹗不過份禮物就未到我手,因為我要佢返屋企係本書寫d野先好俾我嘛...遲d到手就post上來啦﹗

2 Comments:

At 19/1/06 12:00 AM, Blogger Ryan said...

這本充滿濃濃心意的書,名字叫什麼呢?

 
At 19/1/06 12:07 AM, Blogger purpleaileen said...

ryan
哈哈﹗係我揀既,又要佢送既,當然唔係一本簡單既書啦﹗其實因為而家唔係我手上,而我又唔記得左本書名,所以咪話下次post上來囉﹗哈哈~~~哈哈~~~

 

Post a Comment

<< Home