Wednesday, July 01, 2009

MJ.miss u

近日心情真係唔多好...每日一見到MJ既新聞我都唔會去睇。點知有一日,我改仔仔囡囡既新聞集時,居然有人做呢個新聞,我即時睇都唔睇就CLICK左就算....真係好辛苦呀!....
今日出街行,十間有8間商店都係播緊MJ既歌..有冇攪錯呀?平時又唔見大家咁LIKE聽佢既音樂...。
心情唔好唔緊要,而家最緊要係知道佢既消息後,我瞓唔到,晚晚都好易醒,我係咪有病呀??...好想有個人俾我依靠下大喊下,幾時可以咁做呢?

Labels:

2 Comments:

At 2/7/09 4:01 AM, Anonymous Anonymous said...

ah kwan....

Hope u will cover faster la....i know how u feel when ya favorite singer has diE @_@ Just talk to ya bf and cry in front of im ....guys shoulder should let girls CRY ga ma !!

miss u and take care

ELAINE

 
At 2/7/09 4:02 AM, Anonymous Anonymous said...

i mean cry in front of HIM .....

 

Post a Comment

<< Home