Saturday, January 24, 2009

崖上的波兒 (Ponyo on the Cliff by the Sea)

食左我最常食既板長,再去睇<崖上的波兒 (Ponyo on the Cliff by the Sea)>
波兒真係一套好岩小朋友睇既電影,我都好耐冇睇話咁cute既電影。其實都唔知點解呀!劇情又唔係好特別,仲奇奇怪怪咁添!哈哈~我仲覺得自己好似波兒呀..而我最like就係波兒食火腿&波兒好可愛同大聲咁講左句「波兒..鐘意..宗介」。一出場我就同kenny講左句一樣既說話,哈哈~佢口口聲聲話係街度唔好咁講野,不過我知佢受晒啦!
另外,首主題曲都好cute,當然唔係hk版啦!日本版真係好可愛。
http://hk.youtube.com/watch?v=bh0OFUaOYwU&feature=related

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home