Friday, December 26, 2008

神探伽俐略 (Suspect X)不平安之夜


神探伽俐略 (Suspect X)
其實電視播影時我都冇乜點睇,不過佢話都幾好咪睇下啦!
點知平安夜,真係唔平安,放工成6:45先放,睇戲就7:30,仲要返屋企放底d野先,真係好趕。到apm先到佢時,佢都係好趕,而且佢仲話係公司食左到會,個胃有d唔舒服,我個心都知有d不妙啦!點知睇睇下戲,佢突然拖住我(佢真係好少會咁做),我一望佢個樣....,好驚又青又白,仲打晒冷震。我都問佢駛唔駛即刻去睇急証,佢又話唔駛..一頂就頂到睇完套戲,唉!佢都好辛苦,套戲仲要成2個鐘,之後一睇完就坐的士回家啦!我既聖誕大餐,就係自己係屋企食麥記喇!
今個平安夜,真係唔係幾平安囉!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home