Sunday, October 12, 2008

平凡的生日活動/保持通話 (Connected)

係星期六晚,食餐晚飯,睇套戲,就係最平凡及舒服既生活,就係我一路都想既。但我並唔滿足,因為原本我係可以再開心d既。
首先去到戲院,唔知點解冇戲好揀,唯有睇保持通話 (Connected) 。就咁買左票,去食個日本野,再去睇喇﹗不過好在都唔差,可能本人真係唔係太like古先生,但睇睇下都ok啦﹗








今日本來有一個好好既plan來補祝生日:
星期六請個假,大家一早起身,去食個早餐,再坐船去大嶼山,行下郊外既地方。
搵一個好地方食個海鮮lunch,再去checkin,之後休息下再出去海灘行行,再入返hotel既泳池游水,曬下太陽,wow......再瞓個午睡,起身就食個dinner buffet,然後再行下夜晚既海灘,又可以返去睇下電視,就咁一日。星期日就可以一早起身食個早餐,再去休息下。就咁...滿足左我再想去浮羅交怡既慾望。
但..可惜.......可惜.......


Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home