Wednesday, October 01, 2008

畫皮 (Painted Skin)

畫皮 (Painted Skin)
今日係難得既一天假期,一早起身已經發覺12點。係我日常生活最輕鬆既就係去睇返場戲,今日去左德福mcl睇,要坐係第二行,都好前啦,不過又ok喎!坐位夠寬敞。我估係呢區除左 palace apm外,又多一間睇得舒服既地方喇﹗
睇之前都有上網睇下d影評,見評語麻麻地,但本人深信一定好過睇保持通話 (我估啫,可能好睇,不過唔係我想睇既類別),睇完之後,真係唔差喎﹗可能好耐未睇過呢類戲種,而對於我咁感情豐富既人來講,係一個好好既發洩機會,睇完眼都紅哂﹗
趙薇d對白好感人!陳坤又幾型!可能本人唔太like周迅,所以冇咩特別!而甄子丹成場都係一個好打既人,開場見佢勁好打,結尾都係勁好打,永遠都係最強者!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home