Sunday, August 03, 2008

去完旅行第一件事就係要找時間去睇「蝙蝠俠 – 黑夜之神」。

星期5開學喇﹗人仔就唔多,31人返左21人,不過心情都唔係太好。所以收工就去左睇蝙蝠俠 – 黑夜之神,真係唔錯呀﹗食埋個飯就回家喇﹗而家佢星期六日都放假,星期五去夜d都唔怕啦﹗

我都好想找一份咁既工作時間既工作,好多人都有,但係我真係好難遇,星期一至四返9點幾,放就4點幾5點,星期五仲有早收工,星期六日放假。我真係有d眼紅呀﹗

星期六我一心就係準時收工,當然都可以啦﹗行左一陣街就夠鐘回家吃飯。早d 瞓星期日就早d出街啦﹗點知人家居然發燒,真係唔開心呀﹗就係咁我要留係我唔想留既屋企度,激死我喇﹗

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home