Sunday, June 01, 2008

苦過了...還是苦

終於可以係自己部電腦面前打下野,最大既事情都過了。學校當然pass左,而我就病到五顏六色,真係好辛苦,起唔到身既味道開始有印象同記憶,咁即係反映左我病既次數越來越多。真係唔想要呢d經驗呀﹗之後既工作好似排山倒海咁來。
好左係上星期日去左朋友家,經協助後係工作過程上已經輕鬆了。今個星期六當然要去relax下,只係打下邊爐,都足夠了。因為身體真係太累或大病中,所食的都是沒有味道....
點解人要有病呢?感冒真係好辛苦,連星期日既活動我都唔想出去。我最不願意留在家,最終都要留下,一心想去飲下茶睇下電視,不過都係唔得。好在都有個人雖然要返工,不過都買了通粉俾我食。好過我媽夜晚又要我起身自己想下食乜...都唔明你有時間煮飯俾自己,點解煮個粉都咁難呢?眼見我痾嘔,仲可以要我食馬仔...夠竟係我有病家係佢呢? 最後都係食左2塊早上媽媽吃淨的麵包...起碼足夠我食藥啦﹗夠竟係乜野世界呀...
一個女去激亞媽,亞媽會短幾年命;但係一個亞媽去激個女,個女係好快無命。

Labels:

1 Comments:

At 3/6/08 9:55 AM, Anonymous Anonymous said...

ah kwan...

LONG TIME NO SEE!!!

U need take good care of yaself ar...!! u get sick that easy cuz of u dont hve alot of time 4 rest *_* and wish u get well soon la!! and of cuz the weather of HK too la!!! too HUMID and hot la!! i really miss chatting w/u ar and i really MISS HK alot!!

Dont worry about ya mom dont take care u when u r sick cuz of u got ya bf take care U ar ma!! MOM sometimes r like that, dont care of their daughter alot...just ask "WHEN U R GETTING MARRY" @_@
sooo annoying!!!!!!!

So hows work ar?? How r u w/bf???

take care
ELAINE

 

Post a Comment

<< Home