Thursday, January 29, 2009

過牛年

年三十
我一家食團年飯,再出去行下花市,都成10:30先出呀!當時唔係太多人,不過越行就越多。本來我自己一心都係行下,唔會買野。哈哈~點知佢居然話想買花返屋企插下喎!真出奇,我地行左一次又再行返轉頭再行,真係好剌激,逆流而上,好在早去行,逆流得都唔算辛苦,不過再由頭再行時就好多人喇!最後我地都買左幾種花,之後仲慢慢散步行返屋企。wow~就咁都成2點喇!佢仲真係返屋企即刻自己剪枝插花,係咪神奇呢?!
年初一
今日年年我地都會上公公家打麻雀,我就年年都係輸到震,今年開始要慢慢教佢打幫輕下我囉!有佢我都輸少dd嘛,不過佢都係唔識打,仲有好幾年要交學費囉!
年初二
有親戚來拜年,佢都係出席半日,今次就玩牌,好在好少少。點知我親戚一來轉玩魚x蟹,又唔同晒,好在玩果汁糖,不過都轉成包囉...
之後我又再上公公家,又有親戚上去拜年,我就陪坐囉!點知親戚走左,公公又想打牌..唉...一家輸3家,真係利是都唔夠俾。
(小插曲~為左小問題冷戰左半日)
年初三
佢最後一天既假期,當然full day係我啦!琴日既冷戰大家都唔記得左囉!點合一起身都成1點,次次都係咁樣,我為左唔想再係屋企附近,我決定出旺角,因為話要幫佢買衫買褲,不過活動都係飲茶先,之後好叻女咁氹佢行到去tst文化中心,哈哈~仲睇左8點既乜乜燈匯演,不過都唔係好特別,仲好悶,如果冇音樂仲悶呀!睇完就食晚餐啦!.........居然出返kt既花園餐廳,唔問點解,但係我以後都唔會再去果度食野。係真呀~~我唔會再去花園餐廳。
年初四
今日可以去下bank,再約下d老友食下lunch,再見下d朋友,仲可以接佢放工添(最後變左佢等我接我返家)。
之後既假期好快就會完,真係唔想返工呀........

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home