Sunday, May 20, 2007

家長會(06-07下學期)

又到家長會,今年係我最冇準備既家長會。唔知點解呀﹗星期六要開喇,星期五先知原來要講d乜,可能仲係唔適應啦﹗又可以話自己學下人講原則,原則會令人煩惱。下午開始,一開就六點幾,當然同大家傾計,同埋分享下對我唔係難度。不過有人問:
下年度你會唔會跟班呀?我地好想呀,你又知佢地既背景同埋同我地d家長咁熟。
你會唔會留班等我個仔升上來教佢呀?我兩個女你都有教,你一定要教我個仔呀﹗
出年你係咪教返n班呀,我個女來讀喇?
哈哈~不過唔知有冇機會問到佢地既問題喇﹗
下年既事,冇人知嘛﹗
因為我係時間要接受新挑戰。

Labels:

1 Comments:

At 23/5/07 1:15 PM, Blogger Ryan said...

不要因家長主觀願望影響你的想法呀!

 

Post a Comment

<< Home