Sunday, April 15, 2007

享受假日

星期六放左工,感覺怪怪的。因為人家要返工,仲要放好夜,返到來都成8,9點。大家都想左好耐,出唔出來食晚餐呢?一個星期冇見,但係大家都好累,大家都心大心細。到最後都決定出啦﹗真係唔明,平日工作已經好煩,屋企都好煩,點解咁少事都要煩。晚餐完成後,漫無目的咁行,我突然想行kt碼頭。哈哈﹗想睇下有冇野睇嘛﹗點知真係有呀~.~見到有一個亞伯同一個後生女(就係咁多)﹗其實女仔好簡單,我咁都覺得浪漫,好開心,好舒服,冇哂煩惱。當然大家都有同一種感覺先正嘛﹗(我既浪漫唔係指睇野,i mean吹著海風漫步)。
星期日就入左將軍澳,人家話睇下d樓睇下d舖。唉~咪又係得個睇字,但係都幾開心呀﹗一路行就一路想下將來。不過建議大家唔好講太耐,因為好快會一路行一路嘈交。之後就去左飲下午茶,食到飽飽,又再行下公園咁。晚上就返公公家食飯,而家開始大多數假日都要去公公家食飯,因為公公煮唔到飯,我媽就上去煮,咁就多個人氣要我都一齊食,但唔明點解唔要求我細佬妹都要呢?真係唔想得太多,免得自己煩惱﹗

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home