Saturday, February 24, 2007

初五六七

初五六,做碌木。
初五 只係出左街買下野,分別去左牛頭角,再出旺角教協(我要買野返學校用,唉﹗),再返九龍灣,去左豐澤買夾餅機,再去supermaket買材料,準備初六開工整格仔餅。
初六 初試牛力,格仔餅粉漿真難攪,最後都好似唔係好似咁,哈哈~下次再努力啦﹗時間又唔夠用,人家又要趕時間,又要飛返出教協,如果一早知就琴日去左唔駛行多次嘛﹗如果唔係要出多次教協,我估一定夠時間俾我地再試,而家相信一定有水準出現,真係可惜。
初七 各位生日快樂!人地返左鄉下喇﹗老朋友又去旅行,乜初七出門好好咩﹗激屎我﹗不過唔係咁,我都唔會寫番咁多日記啦﹗仲有學校既野未做,唔知有冇心機開工做下野呢?哈哈~~~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home