Monday, March 12, 2007

我的志願

年假後既生活,真係冇一日好過。中午唔食飯都做唔切,點解唔俾我中六合彩呢?
今個星期六媽媽去左廣州玩,哈哈~屋企就係我既世界,不過又係忙忙碌碌咁過。中午放工就返屋企,公公話個胃有d痛,好在又冇事。跟住去買餸煮飯,有時煮飯都幾開心,我細佬不嬲都唔係點食屋企飯,差不多成六尺高大大隻都係食一碗仔飯。不過我煮呢?heehee佢就會食成2碗飯,仲食好多餸添,食多左佢自己都唔知,哈哈~其實我媽媽煮野真係好好味,不過而家有d後生又真係對食冇乜要求,越簡單就越喜歡,煮佢地喜歡食既野當然食得多啦﹗見佢地食得多,我就好開心呀﹗(點解我真係好似亞媽咁﹗)
到瞓覺時,自己唔知點解就係度想,點解我細個時既志願唔係「家庭主婦」呢?其實呢份職業可能先最適合我,我相信我會好專業,同埋我會做好呢份工0架。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home