Sunday, February 25, 2007

初八活動

今日真特別一早俾我妹男友來嘈醒左,佢男友話電話冇電,咁我就起身借佢個冇人打俾我既電話俾佢,因為佢去搵位同我地去飲茶,apm飲完茶,細佬就出街街,妹同佢男友再同媽就去車公廟。我媽安落啦﹗佢就係想咁,有人俾佢囉﹗
之後就打左個電話俾SS,就係呢個電話我就出左街,今次既組合真係好特別,都未試過,哈哈~幾特別呀﹗睇下戲,食下晚飯咁就過左一日喇﹗對我來講係開心呀﹗因為真係好耐未試過同朋友仔出街,起碼冇人係度時,又唔想俾人嘈,都有人陪下啦﹗
朋友真係好緊要,今日好開心,原來自己仲有朋友...多謝哂^.^

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home