Sunday, April 22, 2007

星期日都要返工?

我都明白今時唔同往日,之但係連星期日都要返工又真係唔多得喎﹗好在都係返去望下,之但係山長水又遠,真係浪費喎﹗於是乎我都要走入去陪佢,所以今日既節目就係機場一日遊。嘩﹗原來機場既第二期客運大樓開左,都好多野行喎﹗食既野真係好多好多,真係可以消磨到時間。世界真係細,我咁都會撞到舊既學生家長,不過大家都係say hi then say bye。機場遊左我半日,不過車程都幾係野,嘩下下都要成粒幾鐘,我又唔多搭得車,真係辛苦。我終於明白佢每日成5點幾返工,又要成8,9點先返到屋企,6日都係咁,而家仲話7日,真係好辛苦呀﹗

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home