Sunday, April 22, 2007

平凡就滿足

唔係嘛...星期六本想搵一個地方一路食飯一路睇下電影,不過最終搵到都冇睇到,大家都爭取時間同機會傾計,原來溝通時間少左,見面時間少左,大家係會珍惜多d,而且明天人家仲要返工。食個晚飯後,就去睇戲。真係都幾耐冇睇,今次睇一套港產既年青人電影<十分愛(Love Is Not All Around)>,主演:鄧麗欣, 方力申, 鍾嘉欣, 森美等人。哈哈~真係好耐冇睇d咁既片種。成個過程都係笑同喊,d笑位本人真係覺得幾無聊,笑個時不敢想講一句low ability。而d喊位就真係幾感動,當然我都係一個睇戲易喊既人,不過我發覺當時好多人都有眼濕濕。戲中有句說話:「如果係愛一個人,係唔需要講對唔住;如果你講左,正明你再唔愛佢。」大概係咁,其實我都唔係太明,但係我同樣對人講過。仲有一句好似係「如果對任何人都冇信心,你係唔會得到真愛」。如果我後生多幾年去睇一定話好正。哈哈﹗用一個冇乜特別要求同期望入去睇,反而有d surprise喎﹗個ending都幾特別。
雖然活動平凡,只係食下飯,睇場戲,相聚時間不多...短短幾個鐘,大家都很滿足了。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home