Saturday, September 09, 2006

冰燈展

今日一放工就即刻去搭車,因為去睇冰燈展嘛﹗人地話星期五係冇乜人,哈哈,點知去到又真係冇乜人喎﹗唔駛點排隊就入到去。我一早有準備,帶埋頸巾,嘩﹗入到裡面,原來係咁細,好快就會行完囉。可能係第一次去d咁既活動,覺得好特別,話哂都未試過係零下5度既氣溫下行來行去嘛﹗本人覺得幾得意。最估唔到係-5度其實係唔凍,我隻手仲可以係溫,不過人地就...一陣之嘛,就見到佢個樣好似唔多掂,人家話真係好凍喎﹗到最後有得玩滑冰滑梯,好正呀﹗我滑完都唔知邊個扶起我,仲差d攬落去個工作人員哥哥仔度(我以為係自己人扶我嘛),真係瘀皮。


跟住就去食飯,哈哈﹗食左一個三文魚芝士卷、金菇肥牛卷、炸蟹夾、蛋包飯套餐。真係幾好味呀﹗食完野又唔想咁快搭車,咪去左冒險樂園玩囉,不來太古個間仲大呀,有好多野玩,我咪好似細路女咁周圍走,周圍玩,哈哈﹗估唔到人地收工時先中獎,有好多票呀﹗可以換野lu...夠鐘返屋企囉﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home