Monday, August 28, 2006

唔知做乜好

唉~RELAX完,人地就返工,我就唔知做乜好。其實我點會冇野做呀﹗只不過唔想做,想一世唔駛做,又時想下日日行街買餸煮飯,真係好好。不過想下就好,如果真係就唔知係咪咁好囉﹗執起支筆,寫下一D要做既事,真係仲有好多,而假期又好快過,都唔知點算。今日做左少少野,個暑假長多一個星期就好囉﹗又或者人地放多一兩人陪我做野咪幾好。唔係...又或者搵一個能夠係我背後支持我既另一半咪又幾好。又或者搵一個係我前面可以擔起得我咪更加好。我應該想得太多了,仲係唔知做乜好,咁就去瞓覺囉﹗

2 Comments:

At 28/8/06 11:28 PM, Anonymous Anonymous said...

哈哈!想咁多做咩呢??? 都係中六合彩實際d啊!!! 大家努力啦!!!!

 
At 29/8/06 12:43 AM, Blogger purpleaileen said...

好好...我都要努力...近排係呢方面冇努力到添。

 

Post a Comment

<< Home