Sunday, August 27, 2006

黃金海岸兩日一夜遊

黃金海岸兩日一夜遊
真係幾舒服呀﹗可惜得一晚,如果多一晚就好好多喇﹗wow成日都熱到死,行下沙灘、行下商場、行下海邊,就咁過左第一日既下午。不過真係好熱,之後食左一個前所未又咁早既dinner,6:30去左一間餐廳据下扒,望住出面d人係度bbq,真係熱。其實我都好想bbq呀﹗$88任燒海鮮bbq,真係幾正,不過真係好熱呀﹗7點幾就食完野,買左一盒紙牌返酒店玩啦﹗一玩就1、2點,人家瞓住玩,我就鬼咁精神,到最後都唔知幾點先瞓左。到早上6點幾餓醒,好在一早有準備個飽,食左又瞓,一瞓就11點幾,唉~~~早餐都冇得食囉﹗同隻豬一齊真係激氣。check out後就去左深水bo,食左我最愛既壽司。跟住就去買佢最急需既玉石,好在搵到岩佢心水咋,買左一對,哈哈,一人一隻帶住。最後去左西九龍中心行下街,係咁累既情況有一個乜乜視障人士按摩既野,我就試左15分鐘。都ok喎﹗以我一個未去揼過骨既人,覺得算就咁啦﹗起碼我唔驚,可能慢慢就會試全身按摩囉﹗


<--酒店入拍下的神秘合照

1 Comments:

At 28/8/06 5:00 PM, Blogger Ryan said...

無論你們神情及燈光都十分神秘!!

 

Post a Comment

<< Home