Monday, March 06, 2006

好火好激氣

真係好激氣,今日發現左我唔應該知既事。我媽叫我幫佢打個網址時,我見到佢個電話book到有kenny既電話,唔止係手提,佢屋企既電話都有。我第一個反應就係問問問,她竟然仲話:你唔鐘意咪畫左佢囉﹗我都唔記得呀﹗唔知得咩。嘩﹗真係...頂xxx,咁耐以來佢都唔尊重我,不過今次唔單只係我,佢唔尊重埋k,我就火啦﹗人地既電話又冇話俾佢,想知咪問囉﹗點講佢都冇理由自己係屋企既電話紀錄抄。平時d信,睇左拆左我都唔理佢,話完就好少少,不過今次真係離譜。
當然我都有向朋友同埋佢宣洩我既不滿啦﹗不過我都係好激氣好激氣﹗
氣憤﹗氣憤﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home