Saturday, February 18, 2006

換身份証

今日約左去換身份証,一早10:30就要到,點知我起唔到身喎﹗咪好趕啦,佢10:15就到,原來唔係好多人,佢一去到就有得做,到我去到都好快有得攪。之後佢就要去銀行,咪順便行下,好快就到德福,佢就去銀行,我就去睇下同事啦﹗因為有個觀塘區學校展,今日我放假,聽日我就全日當值,點知幫幫下都成點,仲要佢落埋手添,佢緊係唔開心啦﹗原因唔係要幫手,係點解我放假都要做,又要佢等又唔合理。我當然明白啦,最重要係我同佢都未食早餐,又未食lunch,佢餓到胃痛添。嘩﹗佢胃痛,我心痛啦﹗仲唔即走,之後我仲提議去飲茶。我同佢又真係好耐冇去飲茶喇,我都唔明佢點解會咁喜歡,可能佢冇乜喜好啦﹗我真係唔知喇﹗佢睇下報紙,我就睇下雜誌,食下食下,我又真係唔明下午荼都可以食成百幾蚊。食飽飽之後就返屋企瞓下覺囉,點知到6點到,我媽媽返到屋企話佢要飲喎,叫我自己煮飯食。咁我就攸左個煮飯婆喇﹗我細佬又瞓,佢又係度瞓,唉~我咪落街買餸煮飯囉﹗男人真幸福,好在食完我要佢陪我洗碗。哈哈﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home