Tuesday, February 14, 2006

情人節

今個情人節你有d驚喜,因為佢話book左枱食飯喎﹗哈哈﹗我又真係估唔到佢會咁做。當然大家放左工之後,就行下街啦﹗因為book左8:30先食,係路途中我緊係估下去邊食佢會送乜俾我啦﹗大家都知我又聰明(自己覺得),我一估就估中。不過當入座既時候,我就起火喇﹗人地同另一對情侶一齊入,個waiter同人地講:「你地book個張卡位係果邊,你地1係唔食煙呵,我地係對下資料。」之後就同我地講:「你地張枱係果邊。」嘩﹗我一望.....火到來喇﹗係路邊既一張二人枱。唉~我塊面即時黑,佢都好醒喇﹗即刻叫我走,去左第二間,不過咁既日子又點會咁易有餐廳有位啦﹗好少少既都俾人book哂位,係我咁慶既時候,又要我做決定,我一口就講左既餐廳,佢即刻走去攞飛得位,好在等左幾張就有。唉~其實佢都係第一次book餐廳位,不過邊會有人book位book成咁呀﹗算啦﹗我應該學下正面d去欣賞佢,佢又真係好可愛既。哈哈﹗禮物都ok啦﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home