Friday, February 03, 2006

初六行程

今日一早(中午12點呀)就約左poly舊同學,上去佢既新居聚一聚,拜下年,又有佢老公煮下野食,打下麻雀,食下零食,飲下果汁,wowow你話正唔正﹗就咁一玩就到6點呀,人地放左工喇﹗又要返去九龍灣呀,唉~~又要人等,今次我好識做呀,人地等左我一個鐘,我就出一招愛心小禮物(#1),佢仲唔lum哂,哈哈﹗其實咁小事係唔駛送野俾佢,不過有原因嘛﹗跟住就要去食飯喇(#2)﹗真係好忙呀﹗美心酒樓確係貴,叫左一個湯,三個白飯,三個餸,一個焗野(#3),嘩嘩嘩﹗咁就千幾蚊埋單,真係唔好講笑呀﹗

#

1 係一支香體濟,好正呀﹗我好鐘意呢隻味,買左俾佢我咪可以成日索到囉﹗

2 我細妹既男友話請我亞媽食飯,咁亞媽又叫埋我同kenny,話多人dd喎。

3 粟米蛋花蟹肉湯、咕嚕肉、金菇豆苗、西芹腰豆炒鮮蝦、芝士龍蝦焗伊麵

0 Comments:

Post a Comment

<< Home