Thursday, March 02, 2006

日子很難過

近日覺得日子很難過,3月又冇左一個同事。唉~係這間學校都咁多年,但係一個個好同事咁走,究竟係乜野問題呢?有時都唔好唔信,工作3年會有一個沖擊。入行3年係我既第一個低潮,第二個3年又出現喇﹗係唔係低潮我唔敢講,不過一定唔係好過。好耐冇唔想返工,同埋返唔返都係咁既感覺,真係唔知點算。仲有好多野要做嘛...老細係一個月前已經冇望過我,就算我搵佢,佢都好快好快就請返我出來。佢既笑容亦變得好假,有一種感覺...好似一路以來我地係談緊戀愛,不過...當大家開始發現出左一d問題又唔去解決,但係又唔想關係會惡化,跟住就大家逃避大家,一開始就係眼光逃避,跟住...我都唔敢想......等我搵下有乜野歌好似而家我既心情先。

3 Comments:

At 7/3/06 2:20 PM, Blogger Ryan said...

加油呀,keep住上次你講既plan:慳d,廋身,健康d,轉工!!!!

 
At 7/3/06 2:26 PM, Blogger Ryan said...

如果你怕其他人見到,可以delete or edit我個message! ;-p

 
At 7/3/06 8:41 PM, Blogger purpleaileen said...

我都會怕呢...有你既支持,我會更有動力。我知我要努力呀﹗多謝你﹗

 

Post a Comment

<< Home