Monday, February 20, 2006

六合彩的夢想

今日放工同同事一齊去買六合彩,希望中啦﹗我緊係叫佢一齊夾啦,中左就七三分帳,我七佢三,我既就係我既,佢既就係我地既將來,哈哈﹗係咪好理想呢﹗我同事聽到都費事理我,而我個人仔就叫我唔好發夢喎﹗我真係唔脂佢點解唔信會中六合彩喇﹗佢話機會好微,但係都有嘛,唔係咩﹗係路途中,我當然不斷去假設我中左獎之後既運用方法啦﹗佢終於book左考期,中期係下個月23日,真係好快,希望佢會pass啦。我又真係有d擔心佢唔pass 0架。之後搭車回家,我又繼續係度發夢過我既理想生活喇﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home