Saturday, October 31, 2009

Michael Jackson's This Is It (Michael Jackson's This Is It)


我真係好耐癟去睇戲喇!不過我都等左好耐!
之前MJ既消息知道後一直都冇睇佢既資訊,因為真係我唔開心。
但係我知呢套Michael Jackson's This Is It (Michael Jackson's This Is It)我係一定要睇。
感受如何...
真係好痛,一開場我D眼淚就係咁流,流到完場都係度流,個心好痛,睇完對眼都好痛。
佢完全俾到LOVE既感覺我,但係而家冇左,好失落!佢既歌好感動到我,每次聽都會起雞皮、出耳油。睇到係TV上佢既表演我都好想尖叫,仲唔知點解會流眼淚。...
唔知點講。總結,I LOVE YOU MJ!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home