Thursday, August 30, 2007

人生交叉點

一個短短既假期,本身真係想好自由享受咁過,但係中間就出現咁多問題。其實都係唔問題咁簡單,對我來講係人生既交叉點。只要選擇左就好難再彎轉,一個短短既假期,就咁決定我將來既路喇﹗
人生真係好似一場夢,回想早幾日既日子,真係好似發夢咁,最好就真係發夢啦啦﹗我都好想只係發夢,冇事發生過。而家到最後我個心都係唔舒服,不過我認為已經把損傷減到最低。感情一定會有傷害,機會亦會損失...不過決定左就要向前行。人生實在有好多個交叉點,唔知幾時出現。出現時會有驚、會有喜、有苦、有甜,但係都要面對啦﹗
而家終於叫做稍為平息左,我估仲有手尾,唔知幾時先會有解決既一日呢?

P.S在此真係好多謝幫我一同渡過難關既朋友(是誰?在心中...)

朋友就像天上的星星
朋友就像天上的星星一樣

明減不減 有時會出現 有時會消失
希望我在你心中是顆永遠不會消失的星星
當你抬頭看著星星時
我會一直存在
http://purpleaileen-nicearticle.blogspot.com/2007/08/blog-post_7578.html

Labels:

2 Comments:

At 31/8/07 12:17 PM, Blogger Natalie Natalie said...

就乜咁感性呀!好開心能夠同您一齊渡過難關,雖然無咩實際既幫助,真係希望您新的工作可以做得開心,加油:-)

 
At 31/8/07 1:49 PM, Blogger purpleaileen said...

CHING: WOW,,,THX! I HOPE SO.

 

Post a Comment

<< Home