Tuesday, July 31, 2007

心情未平靜

近日都開始放假,放到今日我就要好好計劃點樣去收拾我既物資,上年我都執過,真係唔知點解仲可以有咁多。回想這7年光陰,辛苦係一定,開心既時間真係唔知多唔多呢?淨下返工既日子唔多,要完成應做既事,又要收拾好自己的財物。因為一走就要走得乾乾淨淨。
其實近排放既假期都冇乜點做過自己野,個人心好似唔知想點,我估都係平時個腦太多野想,到而家唔駛用時有d唔慣。係度都要好多謝佢,呢段時間佢雖然唔明白我既感受,但佢都有想盡辦法去陪我,又早收工又請假,不過我都唔可以再咁自私,如果連佢份工都冇埋就唔係咁好囉﹗將來既計劃暫時交俾佢先啦﹗
今日一早做treatment之後又唔可以即刻食野,只係陪佢食,跟住就睇場戲變形金剛(Transformers),行下街,真係舒服。

Labels: ,

1 Comments:

At 1/8/07 3:26 AM, Anonymous Anonymous said...

ah kwan....

How much its that Treatment????

Elaine

 

Post a Comment

<< Home