Saturday, June 30, 2007

神奇4俠:銀魔現身

26-6-07(二)9:00pm
神奇4俠:銀魔現身(Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer)
今日放工就約左亞菁去apm睇戲,佢就開心啦﹗買左個靚靚手袋(名牌貴袋),套戲就唔講喇﹗都唔錯呀﹗又幾好笑。但係睇既過程中,我就真係好...瘀爆。
我自己就真係話唔出口,如果亞菁上來的話,幫我記錄係度啦﹗

1 Comments:

At 2/7/07 9:37 PM, Anonymous Anonymous said...

各位朋友,話說睇戲當晚,套戲就嚟開始時我哋聽到附近傳來一陣陣歌聲,斷斷續續,但週圍d人都無反應喎。咁阿君就check吓自己部電話啦,無響,收返埋。到開始後竟然仲播歌,我當然即刻鬧鬼"佢"啦,點知唱到All by myself時,身邊果位小姐再拎部機出嚟,竟然play緊,我即時O哂咀,仲猛叫快d,快d熄咗佢,攪到幾尷尬,呢位朋友真係可愛^_^ ... 菁

 

Post a Comment

<< Home