Sunday, June 17, 2007

emily生日會

今日行程-->去生日會-->行街街-->往公公家裡做節食晚飯
當一位老師,難免有學生邀請去生日會既,不過今次個生日會就有d唔同,我帶埋kenny哥去呀﹗事關emily特別囉﹗哈哈~講真有時唔係個個小朋友請自己都想去,但又要公平嘛﹗所以係可能既情況下都會出席,不過emily既生日會,佢就威囉﹗我特登就時間都出席同佢慶祝架﹗

回想起自己細個既時候,生日係點過呢?做左d乜事呢?有冇生日禮物呢?真係冇乜印象囉﹗
(3個月大時的我)

Labels:

5 Comments:

At 24/6/07 10:23 AM, Anonymous Anonymous said...

haha,真係三歲定八十,咁細個塊面就咁肥dodo,kaka...

 
At 25/6/07 10:02 PM, Anonymous Anonymous said...

哈哈,所以咪話要多謝你啊!
但可惜忘記叫你同佢影相啊,唉.....

 
At 26/6/07 7:37 AM, Anonymous Anonymous said...

ah kwan.....

How r u ??? Long time no chat w/u la..u r REALLY busy ar!!! U Looks so CUTE on ya baby pix hehe =)

ELAINE

 
At 26/6/07 11:59 PM, Blogger purpleaileen said...

話我肥dodo,你是誰先。

ivy:不過好在我都好似有爭取影左一張。

elaine:really long time no chat w/c u la. how a u ?actually i'm fine but busy ..so poor

 
At 27/6/07 9:20 PM, Anonymous Anonymous said...

haha,我成日開頭同最尾都打haha&kaka,咁你都唔知我係邊個,kaka...

 

Post a Comment

<< Home