Monday, January 01, 2007

新年快樂﹗2007yeah~yeah~yeah~

新年活動都係同聖誕節差不多,聖誕節就係旺角渡過,到新年就係佐敦波過囉﹗
30/12(六)~人家居然要開工,真係激死我喇﹗因為本身大家都想係今日去銀行,希望係2007前開戶口,點知我就放假,佢就返工。最後都開左,佢係銀行關門前一分鐘係公司走入來,我就早佢少少,飛的士早佢2分鐘。真係攪笑,開左之後人地就返工,我就同同事去瘧一個好耐冇去既地方。就係長沙灣工業大廈行下街,真係好多野睇呀﹗一路行就一路等人嘛﹗之後就去左旺角攞coupon之後~~~就由旺角行去TST啦﹗行行下行左去九龍公園,又行行下去左一個乜乜酒店瞭望台,就係度第一次望左閱上8黠既激光煙花喇﹗跟住又行行下搵到間我好想去既日本野就係"一壽司"sushi one食日本野,但係太多人喇﹗就去左對面間日本料理(都係飲食男女有介紹過呀)。真係好開心呀﹗又再行行下,就係TST乘車回家囉﹗
31/12(日)~2006年最後一日,一起身食左個唔知係早餐定午餐就出門囉﹗又係去左九龍灣睇下有乜戲睇,不過唔岩時間,咪又去左旺角睇下有冇戲睇,睇唔岩又行行下去左油麻地電影中心睇啦﹗又唔岩喎...哈哈~又行行下去左佐敦,晚餐就係日本壽司。WOW~又係日本野呀,正!正!正!雖然只係金太郎,但係都開心嘛﹗食完又行行下去左九龍公園,跟住我覺得唔對路喇!今晚要倒數成9點先係九龍公園,再去TST一定唔可能,於是就行返去佐敦先有車搭返。都係返屋企開心舒服,不過就有媽媽...返到觀塘買左豆腐花、栗子俾媽媽做消夜。都係睇住個電視倒數開心D,又唔駛同人迫喎﹗
就係咁樣過左2006年﹗2007年希望有新既生活,新既快樂俾自己﹗
YEAH! HAPPY NEW YEAR!

1 Comments:

At 7/1/07 7:59 AM, Anonymous Anonymous said...

ah kwan

I hve sent u my home address on ya yahoo email la..u go check it out la....

ELAINE

 

Post a Comment

<< Home