Friday, December 29, 2006

聖誕節後的節目

27/12(三)晚~打邊爐。約左polyu既同學仲有DORA HO一齊,仲有抽聖誕禮物添,真係好開心呀﹗有得食又有得囉﹗雖然交流大家既近況時,多數都係一D唔開心既事情,不過相信新既一年有新開始嘛﹗大家一齊努力啦﹗
28/12(四)晚~食日本野。正﹗約左一位老朋友去左APM一間名為<白木屋>食飯。真係OK過<和民居食屋>喎﹗食左D乜就唔係太記得,好似有「乜乜牛肉鍋」、「牛油焗帶子」、「三文魚壽司」、「乜乜蟹肉帶子薄餅」、「乜乜豆乜意大利粉」...
29/12(五)人地要返工喇﹗我咪係企sleep囉﹗起身又要企度慢摸摸。之後就去左九龍灣接人放工。再去買餸返家,一齊煮飯仔。點知食食下細妹返,佢都真係唔通氣。問佢食唔食,又係度望望下,擺出一幅不合心水既樣子,然後講:「我唔食喇﹗」你講係咪吹脹。跟住佢都入左房,又唔知乜風吹佢返出來,係廳部電腦度搵佢去旅行d資料。真係唔明自己係房有部手提電腦又唔用,我同人地係度睇電視都唔自然,不過我唔會唔自然既,只係過有d野咪用紙筆溝通,係就係怪d,係企都唔講得野,不過冇計,對話太私人,又唔想俾人知。
不過到晚上去sleep時,一時想起對話既紙係未完全處理好。只係搓成一團,就咁掉係個垃圾桶內。咁就大件事,我媽一定會開來睇嘛﹗點知一去度個垃圾桶,發現多左一個膠袋,咁就知出事喇﹗再拎起個膠袋,真係d紙團好似生菜咁開左一張,個張係寫一d鬧我妹唔通氣既字句。都好在,如果再開就大件事囉﹗<<情慾對話大公開>>

0 Comments:

Post a Comment

<< Home