Sunday, November 26, 2006

一家人吃飯

早幾日亞媽叫齊我地幾姊弟星期日要食飯,原因係細佬近日生日,媽話我地生日係應該同佢慶祝,慶祝佢生出我地。唉~咁就中午一齊去左据扒喇﹗食完就行一陣街。之後大家就各自活動,而我就去左睇戲,因為想睇左好耐囉﹗就係驚濤搶救(The Guardian),本人覺得都唔差呀﹗不過Kevin Costner真係老左(哈哈~人老係好正常),當然唔影響套戲啦﹗佢依然係好man呀﹗
其實本來今日係去bbq呀,不過後來cancel左,希望快d再有機會啦。

2 Comments:

At 27/11/06 3:57 AM, Anonymous Anonymous said...

kwan kwan...

How r u?? Hows ya weekend???

On the last Message u told me u wanna come to LA visit me bor..so when sin heheheheheheh

Hai ar...i finally got u Xmas gift and im planing sent it to U on Mon then u need tell me after u got it ar okay =)

Take care
Elaine

 
At 28/11/06 11:31 PM, Blogger purpleaileen said...

Elaine
我都唔知幾時呀。當然想快d啦﹗哈哈..多謝你呀﹗唔駛寄啦,我都冇乜特別野想要,係寄就寄張紅色既俾我啦﹗

 

Post a Comment

<< Home