Tuesday, October 24, 2006

好驚險呀﹗

今日放工返屋企,落小巴之後咪過馬路囉﹗不過自己又衰,唔係班馬線到過。不過我自己明明真係望到冇車嘛﹗又唔知自己點解突然行得咁快,人地捉都捉唔住我。原來真係有得掩眼,當時情景我真係唔知,我只係聽人地大叫「睇車呀」,咁我就停左,係我隔離個架車又停左。當我停左回後一望才識驚。其實身邊個人仲驚,佢個樣真係好驚,仲鬧到我飛起。據人講當時情況好危險,唔知我做乜明明係佢隔離,會突然走去佢後面繞個佢再走出馬路,又睇住架車好快咁駛緊過去我到,自己又捉唔到我。哈哈~聽起來又真係好似好驚險喎﹗
唉~下次都係係紅綠燈到過好d。

2 Comments:

At 26/10/06 4:25 PM, Blogger Ryan said...

Phew! 小心呀!

 
At 27/10/06 2:58 AM, Anonymous Anonymous said...

ah kwan
Next time becareful D la......
Elaine

 

Post a Comment

<< Home