Monday, October 09, 2006

共渡生日

今日人家生日,想到地方去喇﹗就係<海洋公園>。
其實活動係係昨晚開始,我一落船就即刻會合佢,不過都成晚上8點半。但係我成7點幾係TST落船,即刻趕返屋企,再飛出太子喎﹗都算快啦﹗陪到人地過生日,我都好開心,因為原本真係唔知得唔得嘛﹗
第日一早起身,本來好好地,點知佢開始病,失失地聲,都算啦﹗點知出到去發現我冇帶身份証,八達通...唉~咪又要返屋企囉,一攪就成2點先去到海洋公園,仲要想落雨,不過好在到尾聲先開始落。人家個樣就真係好辛苦,佢個生日其實都幾黑仔架,只不過~~~唔講咁多,廢事仲黑。最後我有兩個收穫,都係關於哈囉喂 。YEAH!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home